joi, 15 iunie 2023

Superputeri

 Periodic viata ma duce-n tot felul de situatii. Dureri mari cum nici eu nu stiu cum le-am putut duce. Pumni stransi tare de tot si dinti inclestati. Lacrimi inghesuite si privirea lui care era inghetata de spaima.

Si apoi un soi de liniste. "Don't get me wrong, this ain't no happy song." Dar totusi, fish are swimming in the Venice canals... Iar si iar invatam sa fim umili, invatam sa rabdam si sa nu ne luam la tranta cu soarta. Avem pe cine sa iubim din toti raunchii si azi soarele a rasarit. Nu ne putem numi decat norocosi.

Mateiuca, te simt si te port in inima si-n pantec. Te iubesc si fac tot ce pot sa fii bine. Zicea medicul ca-mi semeni. Asta inseamna ca esti si tu un optimist incurabil si stii ca totul va fi bine. Doamne Doamne a avut grija de noi pana acum si o va face in continuare. 

Dori, am trecut prin atatea si nu sunt cuvinte sa ma ajute sa-ti multumesc pe cat ai merita. Cand ma gandesc cum ai invatat sa iubesti, cum ai invins atatea frici si ti-ai depasit atatea limite, nu imi vine sa cred c-au trecut doar 4 ani. Mi-ai oferit mai mult decat credeam ca voi putea primi vreodata, m-ai repus pe sine ori de cate ori am deraiat si m-ai iubit necondiționat. Stiu ca nu te merit pe deplin, de aceea, scumpul meu, promit sa fiu mereu umila in ceea ce te privește. Am toata iubirea din lume in suflet datorita tie. Tu esti si tu vei rămâne pentru totdeauna.

Superputeri, cred. Zambesc, ii mulțumesc lui Dumnezeu ca mi-a ascultat rugaciunile si ma bucur. 

Niciun comentariu: