joi, 1 aprilie 2010

Smile sunshine.

Nu ma intrebati de ce n-am mai postat. Am scris, dar n-am mai postat. Whatever.
E 10 a.m. si simt gustul unei cafele cu mult lapte. Am picioarele reci si o durere minunata de spate. Citesc bloguri, jurmale, si realizez ca viata chiar isi continua drumul. Ma regasesc in scrierile voastre, rad cu voi si plang impreuna cu voi. Ah, cate au trecut. Ma rog doar sa vina timpul sa pot pleca. Sa-mi iau buburuza si sa merg.
Mi-e dor sa ascult Pitis si Holograf. Mi-e dor sa fie vara si sa simt aerul sarat. Da, pot spune ca-s o norocoasa. Desi de cele mai multe ori nu simt asta. Sunt norocoasa nu pentru ca am lucruri materiale, sau familie, sau etc. Sunt norocoasa pentru ca sunt desteapta. Si implinita.

Am ajuns la vorbele lui Silviu. Respectul se castiga, nu se impune. Si da, e o imbecila. M-am saturat si eu de primele ore din saptamana, si cele de joi. Nu, nu-i cum se spune. O urasc. Si atat. Next.

Pot spune ca ieri a fost una din cele mai frumoase zile din viata mea. Am carat mobila, am ras, am stat in ploaie, am stat in gara, am facut ore intregi dragoste si am adormit ca un prunc. La 10 jumate. Evident, in dimineata asta n-am fost in stare sa ma trezesc pentru info. Vine Pastele si vine vara. (Yeeeey!) E 1 aprilie. Da, sunt fericita, si nu-i nici o gluma.

PS: AR 92 REX 8->

Niciun comentariu: