sâmbătă, 30 mai 2020

Don't ever take it for granted

Stii cum e? Cand te-am cautat nici macar n-avem idee ce as putea gasi. Am sperat din roti raunchii si, day by day, mi te-ai descoperit. Asa cum nici nu realizam cata nevoie am de tine.
Cat de multe s-au comprimat intr-un an de zile.. nopti de vara cu vin rosu si ploaie torentiala, balcon cu strangeri de mana, lacrimi varsate pe marginea patului, bucurie si uimire, dezamagire dar avand in continuare mana ta intr-a mea. Unde au incaput toate, nici nu-mi dau seama.
Nu ti-ai permite sa ma ranesti pentru nimic in lume.  Ma tii cat de strans poti si stai cu sufletul la gura sperand sa-mi fie bine. Sa ne fie bine.
In ziua aia, Dumnezeu m-a ascultat mai mult decat credeam si mi-a oferit mai mult decat meritam.
Doare, si desi ti-ai fi dorit sa fie altfel, le iei pe toate asa cum vin. Pentru ca ai mereu spatele asigurat. Nu te lasa pentru nimic in lume.
Tie nu stiu ce sa-ti spun.. ai provocat atata bucurie incat nu pot descrie. N-ai mai vrut sa stai. Va veni si ziua cand vei veni pentru totdeauna.
Pana atunci, a fost atat de bine sa te stiu, sa te simt.

Niciun comentariu: